- Գլխավոր
- Հաճախ տրվող հարցեր
Հաճախ տրվող հարցեր
Ինչու՞ է պետք գրանցվել ինտերնետ-խանութում
Ինտերնետ-խանութում գրանցվելը օգտվողներին տալիս է հնարավորություն արագորեն ձևակերպել պատվերները, օգտագործել նախորդ պատվերների տեղեկատվությունը։ Գրանցված օգտվողները իրենց անձնական էջերում կարող են պահպանել առաքման հասցեներ, կցել բանկային քարտեր, «նախընտրվածներ» բաժնում ավելացնել սիրելի ապրանքները։ Գրանցվելը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս նաև տեսնել նախորդ պատվերները, հետևել պատվերների կարգավիճակին, և անհրաժեշտության դեպքում կրկնել պատվերը՝ առանց զամբյուղը սկզբից հավաքելու։
Ինչպե՞ս գրանցվել ինտերնետ-խանութում
Ինտերնետ-խանութում գրանցվելու համար անհրաժեշտ է կայքի էջի վերևում սեղմել «գլխարկով մարդուկ» պատկերակին և բացվող ավտորիզացիայի պատուհանում ընտրել «գրանցվել» հղումը։ Գրանցման պարզեցման համար կարելի է օգտագործել նշված սոց ցանցերում մուտքագրման միջոցը։ Գրանցման ձևաթղթի լրացումից և ուղարկումից հետո, անհրաժեշտ է գրանցումը հաստատել ստացված նամակում նշված հղմանը անցնելու միջոցով։ Եթե նամակ չի ստացվել, անհրաժեշտ է համոզվել, որ գրանցման ժամանակ ճիշտ էլ․փոստային հասցե է նշվել, և էլ․նամակների փոստարկղում ստուգել «սպամ» թղթապանակը։
Ինչպե՞ս կապ հաստատել ինտերնետ-խանութի հաճախորդների աջակցման կենտրոնի հետ
Ինտերնետ-խանութի հաճախորդների աջակցման կենտրոնի հետ կապ հաստատելու համար կայքում պետք է լրացնել «հետադարձ կապ» ձևաթուղթը, դիմել ինտերնետ-խանութի հետ երկխոսության նամակագրությանը, կամ գրել նամակ աջակցման կենտրոնին՝ support@rockfour.am էլ․ հասցեին։
Ինչպե՞ս ընտրել ապրանքներ ու ստեղծել պատվեր
Պատվերի ձևավորման համար անհրաժեշտ է ընտրված ապրանքները դնել զամբյուղի մեջ, կայքի էջի վերևում սեղմել «զամբյուղ» պատկերակը, և հայտնված մինի-զամբյուղ պատուհանում սեղմել «պատվիրել» կոճակը։ Այնուհետև ստուգել ապրանքների քանակը և կազմը, ներմուծել առաքման հասցեն կամ ընտրել խանութը, որից պետք է անձամբ (ինքնատեղափոխման միջոցով) ստանալ պատվերը, նշել առաքման ցանկալի տարբերակն ու ժամը, վճարման հարմար միջոցը և սեղմել «ձևակերպել» կոճակը՝ էջի ներքևում։
Ե՞րբ կարելի է ստեղծել պատվեր
Օգտվողները ինտերնետ-խանութում կարող են հավաքել զամբյուղը և ստեղծել պատվերներ շուրջօրյա։ Ինչ վերաբերում է առաքման ժամանակահատվածին կամ ինքնատեղափոխմանը՝ հնարավոր է միայն 08։00 - 24։00 ընկած ժամանակահատվածում։
Ինչպե՞ս կարելի է իմանալ պատվերի կարգավիճակի մասին
Պատվերի իրական կարգավիճակը կարելի է տեսնել «անձնական էջ»-ի «իմ պատվերները» ներդիրում։ Պատվերի կարգավիճակի փոփոխման դեպքում օգտվողի կողմից տրամադրված էլ․փոստին ուղարկվում է նամակ։
Ինչպե՞ս կարելի է կրկնել պատվերը
Նախորդ պատվերներից որևէ մեկը կրկնելու համար անհրաժեշտ է մտնել «անձնական էջ»-ի «իմ պատվերները» ներդիր, ընտրել ցանկալի պատվերը (պատվերի կազմը տեսնելու համար պետք է սեղմել պատվերի աջ մասում գտնվող «սլաք» կոճակը) և սեղմել «կրկնել պատվերը» կոճակը։ Ինչպես նաև պատվերի մանրակրկիտ տեղեկատվության էջից։ Կրկնելու դեպքում ապրանքները կտեղափոխվեն զամբյուղի մեջ։ Եթե որևէ ապրանքից անհրաժեշտ քանակությամբ առկա չեն լինի պահեստում, այդ մասին կտեղեկացվի զամբյուղի էջում։ Օգտվողը միշտ կարող է փոխարինել ոչ առկա ապրանքը, փոխել ապրանքների քանակը, կամ ավելացնել նոր ապրանքներ զամբյուղում։
Ինչպե՞ս կարելի է վճարել պատվերի համար
Գոյություն ունի ինտերնետ-խանութի պատվերի վճարման մի քանի միջոց․ օնլայն վճարում բանկային քարտով, պատվերի ստանալուց վճարում բանկային քարտով, առաքիչին կանխիկ վճարման միջոցով։ Ինտերնետ-խանութում վճարումներ ընդունվում են Visa, Mastercard и Мир վճարային համակարգերի քարտերից։ Վճարման հարմար տարբերակը օգտվողները կարող են ընտրել պատվերի ստեղծման ժամանակ։
Ինչու՞ է փոխվել պատվերի ընդհանուր գումարը
Եթե պատվերում առկա է քաշային ապրանք, ապա պատվերի ապրանքների կշռելուց և հավաքելուց հետո ընդհանուր գումարը կարող է ոչ էականորեն ավել կամ պակաս ստացվել նախնականից։ Եթե ստացվում է ավելի փոքր գումար, քան վճարել է օգտվողը, ապա տարբերությունը հետ է վճարվում օգտվողի բանկային քարտին։ Եթե գումարը ստացվում է ավելի մեծ, ապա խանութի կառավարիչը կապ է հաստատում օգտվողի հետ՝ պատվերի ապրանքակազմի և գումարի համաձայնեցման համար։ Գումարային տարբարությունը հնարավոր է վճարել օգտվողի ցանկությամբ՝ կամ բանկային քարտի միջոցով, կամ կանխիկ վճարելով առաքիչին։
Ե՞րբ կառաքվի պատվերը
Պատվերի ստեղծման ժամանակ օգտվողը կարող է ընտրել իրեն հարմար առաքման տարբերակը։ «Ստանդարտ առաքում» տարբերակը ընտրելու դեպքում կարելի է ընտրել առաքման ցանկալի օրը (բայց առավելագույնը տվյալ օրվանից +2 օրվա հաշվարկով) և ժամ։ Եթե առաքումը անհրաժեշտ է իրականացնել որոշակի օրը և ժամին, կամ «որքան հնարավոր է շուտ», ապա պետք է ընտրել «անհատական առաքում» տարբերակը։ Օգտվողը ունի նաև հնարավորություն պատվերը վերցնել ինքնուրույն, պատվերի ստեղծման ժամանակ ընտրելով «ինքնափոխադրում խանութից» տարբերակը։
Ի՞նչքան է պատվերի առաքման ծառայության արժեքը
Առաքման ծառայության արժեքը հաշվարկվում է պատվերի ստեղծման ժամանակ և կախված է հաճախորդի կողմից ընտրված առաքման տարբերակից։ Հարկ է նշել, որ արժեքը նախատեսում է առաքում Երևանի սահմաններում։ Այլ շրջաններ առաքման ծառայության արժեքը հաշվարկվում է անհատական ձևով՝ ինտերնետ-խանութի կառավարիչի կողմից։
Ինչպե՞ս կարելի է հետ վերադարձնել ապրանքները
Լավ որակի սննդամթերքը չի կարող հետ վերադարձվել կամ փոխանակվել պատվերը մարելուց հետո: Պատվերը ստանալուց հետո կարող եք հրաժարվել դրանցից, այս մասին պետք է տեղեկացնեք առաքիչին։ Առաքիչի կողմից պատվերի գումարի վերահաշվարկից հետո փաստացի առաքված ապրանքի գումարը կներկայացվի վճարման: Եթե պատվերը վճարվել է առցանց քարտով, ապա բանկը «սառեցնում է» գումարը։ Ընդհանուր գումարով ստուգում ստանալուց հետո տեղեկատվությունը ուղարկվում է բանկ և տարբերությունը ուղարկվում է հաճախորդի հաշվին:
Լավ որակի ոչ պարենային ապրանքները կարող են հետ վերադարձվել գնման օրվանից 14 օրվա ընթացքում: Նման ապրանքի վերադարձը հնարավոր է, եթե պահպանվեն վաճառքի տեսքը և սպառողական հատկությունները: Ապրանքները վերադարձնելու հետ կապված հարցերը լուծելու համար կարող եք կապվել առցանց խանութի մենեջերի հետ հեռախոսով՝ +374 (ХХХ) ХХХ-ХХХ, զրուցել առցանց խանութի կայքում կամ նամակ գրել կառավարման թիմի փոստարկղին՝ mail@rockfour.am.
Ինչպե՞ս կարելի է հրաժարվել ապրանքներից՝ պատվերի ստեղծման ընթացքում
Պատվերից հրաժարվելը հնարավոր է միայն պատվերը առաքման ծառայություն փոխանցումից առաջ։ Անհրաժեշտ է կապ հաստատել ինտերնետ-խանութի կառավարիչի հետ՝ +374 (ХХХ) ХХХ-ХХХ հեռախոսահամարով, կամ ինտերնետ-խանութի կայքում դիմել առցանց զրուցարանին (chat)։ Պատվերը առաքիչին փոխանցելուց հետո հնարավոր չէ հրաժարվել։ Օգտվողները կարող են հրաժարվել ապրանքների մի մասից՝ պատվերը ստանալու պահին։ Այս դեպքում առաքիչը կատարում է վերահաշվարկ, տարբերությունը հետ կվճարվի օգտվողի բանկային քարտին՝ պատվերի անկանխին (online) վճարման դեպքում։